سایت انفجار آنلاین
اخبار

نقل و انتقالات احتمالی این فصل 2022

شایعات نقل و انتقالات: نیوکاسل نیمار را می خواهد، مسی خوشحال نیست، تصمیم رونالدو

نقل و انتقالات احتمالی این فصل 2022

نقل و انتقالات احتمالی این فصل 2022 از ای ار پوکر

نیوکاسل در حال بررسی پیشنهادی عجیب و غریب تابستانی برای نیمار مهاجم پاری سن ژرمن است که گمان می رود در پایتخت فرانسه ناموفق باشد.

دنی آلوز، مدافع بارسلونا می گوید لیونل مسی نیز از حضور در پاری سن ژرمن ناراضی است و شایعاتی مبنی بر بازگشت پر شور به نیوکمپ در تابستان جاری به راه انداخت.

مادر کیلیان امباپه برای جذب او از پاری سن ژرمن، از رئال مادرید خواسته است که مبلغ 125 میلیون پوند را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید می ترسد که در رقابت برای جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند، منچسترسیتی را از دست بدهد.

کریستیانو رونالدو بدون در نظر گرفتن اینکه آیا منچستریونایتد به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود می کند یا خیر، قصد دارد در منچستریونایتد بماند.

محمد صلاح قصدی برای تمدید قراردادش با لیورپول ندارد. این بازیکن 29 ساله کمتر از 18 ماه از قرارداد خود دارد و مذاکرات بین باشگاه و نمایندگانش به بن بست رسیده است.

نقل و انتقالات احتمالی این فصل 2022

اگر آرسنال بخواهد داروین نونز، مهاجم بنفیکا را که هدف ژانویه وستهم بود و گلی را به ثمر رساند که آژاکس را در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد، به ثمر رساند، نزدیک به 70 میلیون پوند خرج کند.

توپچی ها همچنین استیون برگوین را که برای رقبای شمال لندن تاتنهام بازی می کند، به عنوان یک هدف احتمالی رو به جلو معرفی کرده اند.

منچسترسیتی قصد دارد به رودری پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد، اما همچنان قصد دارد جانشینی برای فرناندینیو هافبک کهنه کار خود را به خدمت بگیرد.

به نظر می رسد رافینیا تابستان امسال لیدز یونایتد را ترک خواهد کرد و در صورت سقوط این باشگاه از لیگ برتر، می تواند با مبلغ 25 میلیون یورو جدا شود.

متی کش، مدافع استون ویلا، با حدود 40 میلیون پوند، دوباره در رادار اتلتیکو مادرید، قهرمان لالیگا است.

بارسلونا علاقه مند به جذب سرخیو رگیلون از تاتنهام در هر قراردادی است که ممفیس دپای را به لیگ برتر بازگرداند. رئال مادرید همچنین در حال فکر کردن به استفاده از گزینه بازخرید خود در Reguilon است.

نقل و انتقالات احتمالی این فصل 2022

یوری تیلمانز تایید کرده است که مذاکرات در مورد آینده او در لستر در میان علاقه تعدادی از باشگاه های مطرح اروپایی در حال انجام است. این بازیکن بلژیکی تا سال 2023 در استادیوم کینگ پاور قرارداد دارد.

رئال مادرید علاقه خود را به هافبک موناکو Aurelien Tchouameni افزایش داده است اما گفته می شود که او انتقال به لیگ برتر را ترجیح می دهد. لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی همگی علاقه نشان داده‌اند، اگرچه این تیم در حال حاضر قادر به جذب بازیکن نیست.

شرط بندی آنلاین فوتبال

منچستریونایتد و اینتر به نیکولا میلنکوویچ، مدافع 24 ساله فیورنتینا که هدف قبلی تاتنهام و وستهم بود، علاقه دارند.

برنتفورد در تابستان پس از از دست دادن وندرسون برای غول لیگ 1 موناکو، جذب یک مدافع راست را در اولویت قرار خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا